Neuromarketing: beïnvloeding van burgers

Gedurende de achter ons liggende decennia is het menselijk brein veelvuldig onderwerp geweest van aardig wat studies. Vanzelfsprekend is dat van groot belang (gebleken) voor de medische wetenschap. Daarnaast willen personen uit de sfeer der zogeheten marketing ook heel graag weten hoe ons brei functioneert: welke drijfveren sturen de consument? Dat te achterhalen, is een van de belangrijkste doelen binnen hun vakgebied.

Van impuls naar idee in de praktijk.
Afbeelding overgenomen uit Wikipedia.



Regisseur Laurence Serfaty laat in de documentaire Neuromarketing ─ Burgers onder invloed? tal van neuro-wetenschappers aan het woord: uit Frankrijk, Engeland, de VS en Italië.
Uitzending zal geschieden in het programma Lichtpunt van het tweede, Nederlandstalige Belgische televisienet, en wel op zondag 13 november vanaf 23:40 uur, overgaand in maandag 14 november om 00:40 uur.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: